3. odcinek cyklu - Rozgrzewka
 
 
 
Zanim przystąpisz do właściwego treningu przeznacz kilkanaście minut na rozgrzewkę.

Dobra rozgrzewka składa się z 2 elementów:
1.    trucht – ok. 8 - 10 minut,
2.    ćwiczenia kształtujące, które przygotowują organizm do wysiłku – 15 – 20 minut.

Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego, w którym znajdziecie przykładowe ćwiczenia kształtujące, wykonywane przez wrocławską grupę TRENUJ Z NAMI pod okiem naszego trenera – Tomka Sobczyka. 

Materiał przygotował Mieszko Wiktorski.

Rozgrzewka, którą przygotował dla nas Tomek Sobczyk zawiera kilka prostych ćwiczeń:

1.    krążenia ramion oburącz w przód i w tył
2.    krok odstawno – dostawny najpierw w prawo, potem w lewo
3.    skip A – prawa noga, lewa noga
4.    skip C – prawa noga, lewa noga
5.    prawa noga w skipie A, lewa noga w skipie C
6.    prawa noga w skipie C, lewa noga w skipie A
7.    przebieżka z narastającą prędkością

Słowniczek


Skip A – bieg z wysoko uniesionymi kolanami. Kolano powinniśmy unosić tak wysoko, aby udo tworzyło z tułowiem kąt prosty.
Skip C – dynamiczny bieg z uderzaniem piętami o pośladki, synchroniczna praca rąk oraz bieg na przedniej części stopy.
Życzymy powodzenia!!!

Wszystkim, którzy przyczynili się do powstania materiału filmowego składamy serdeczne podziękowania :)

 

{moscomment}