Monika Prendke" Maraton Poznański": 17 lipca na antenie stacji Eurosport rozpoczęła się międzynarodowa kampania promocyjna jednej ze sportowych wizytówek Poznania - Poznań Maratonu. 30-sekundowy spot w trzech wersjach językowych zostanie wyemitowany łącznie 60 razy. Obejrzą go widzowie kanału w 59 krajach - przede wszystkim europejskich, ale także na Bliskim Wschodzie i północnym wybrzeżu Afryki. Spoty pojawią się w wyjątkowo atrakcyjnym otoczeniu programowym - m.in. w trakcie relacji z Tour de France, Mistrzostw Świata w Lekkiej Atletyce w Berlinie czy Turnieju U.S. Open. Jesienią w Eurosporcie będzie można również zobaczyć kilkuminutowy program poświęcony sportowi w Poznaniu, wyprodukowany przez stację.

Dynamiczny spot w którym nie ma ani jednego kadru z biegu maratońskiego jak również charakterystycznych miejsc dla miasta Poznania w którym biegają ludzie w różnym wieku odwołuje się do emocji. Pokazujemy, że ludzie na całym świecie biegają. Dlaczego nie mają pobiec w maratonie? Dlatego my zapraszamy do stolicy Wielkopolski na Największy Maraton w Polsce.

Poznań jako pierwsze polskie miasto na taką skalę promuje się w największej sportowej stacji telewizyjnej kontynentu. Kampania o charakterze wizerunkowym oraz informacyjnym ma podnieść rozpoznawalność i wykreować za granicą atrakcyjny wizerunek największego maratonu ulicznego w Polsce - POZNAŃ MARATONU. Jest kolejnym krokiem ku budowie silnej marki Poznań Maratonu, aspirującego do pozycji jednego z najważniejszych maratonów ulicznych w Europie.


Nie liczymy na znaczny wzrost frekwencji zawodników z innych państw w tym roku, wiemy, że taka promocja musi być prowadzona na kilku płaszczyznach a jej owoce zbierać będziemy na przestrzeni najbliższych lat. Kto wie, może już w przyszłym roku.

W osiągnięciu tego celu ma pomóc nam współpraca z organizacjami turystycznymi i stworzenie oferty dla zagranicznych zawodników pragnących wziąć udział w poznańskim maratonie. Tacy operatorzy obejmują opieką przyjeżdżającego do nas zawodnika m.in.  zorganizują transport, zarezerwują nocleg, odbiorą z lotniska i wykonają szereg innych czynności by uczestnicy maratonu wywieźli miłe wspomnienia z pobytu w naszym mieście oraz udziału w maratonie. Oferta dwóch takich operatorów turystycznych znajduje się już na naszej stronie internetowej pod nazwą RUNNING TOURS.

W tym roku to już druga duża kampania promocyjna poznańskiego maratonu, bowiem
10 POZNAŃ MARATON był patronem ogólnopolskiej akcji POLSKA BIEGA. Przed nami jeszcze jedna, która właśnie się rozpoczęła - POLSKA BIEGA MARATON, a o której już wkrótce.

{moscomment}