Podsumowanie Orlen Warsaw Marathon
 
Biuro Prasowe ORLEN Warsaw Marathon: Orlen Warsaw Marathon już za nami. W ramach wydarzenia odbyły się trzy biegi, pierwszy – charytatywny – miał miejsce w sobotę 20 kwietnia, natomiast dzień później biegacze mieli możliwość zmierzyć się z dystansem maratonu lub spróbować swoich sił w biegu na 10 kilometrów. Lidl, będący partnerem technicznym wydarzenia, wspierał uczestników dostarczając im tego, co niezbędne przed, w trakcie oraz po biegu. To było prawdziwe święto biegania, w którym udział wzięło kilkadziesiąt tysięcy osób!

Podczas Lidl Pasta Party, dzień przed maratonem, Lidl zaserwował uczestnikom ponad 4 tys. porcji spaghetti. Na trasie biegów oraz już za linią mety na biegaczy czekało prawie 34 tys. litrów wody niegazowanej Saguaro oraz ponad 23 tys. litrów napoju izotonicznego Siti. Lidl przygotował też dla biegaczy owoce: banany, grejpfruty i pomarańcze w ilości ponad 34 tys. sztuk łącznie!

Cieszymy się, że byliśmy częścią tego wyjątkowego święta. Zdecydowanie zachęcamy do aktywnego stylu życia i mamy nadzieję, że spełnilismy oczekiwania wszystkich biorących udział w niedzielnym biegu – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. W punktach odżywczych, na trasie biegów, zawodnicy mogli też wzmocnić się czekoladą, a w pakietach startowych otrzymali od Lidla m.in. batony czekoladowe. Orlen Warsaw Marathon był wydarzeniem angażującym nie tylko miłośników biegania. Maratonem żyło całe miasto, a trasy były pełne kibiców i dopingujących uczestników.

{moscomment}