
Wojtek Szota: Artur Pelo ma wreszcie sponsora. Bardzo ucieszyła nas ta informacja. Widać, że business zaczyna coraz bardziej dostrzegać nośność marketingową dyscypliny jaką jest
bieganie.
Rozmawiając z Arturem Pelo podczas maratonu Toruńskiego nie mogłem się nadziwić, że nikt nie chce wspomóc zdolnego zawodnika z dużymi perspektywami rozwojowymi. Firmy wydają ogromne pieniądze na promocje i działania, których skuteczność jest często bardzo wątpliwa. Inwestycje w sport według mnie zawsze są opłacalne i truizmem będzie powiedzieć, że kreują tzw. „pozytywny wizerunek firmy". Gratulujemy Arturowi ale też i firmie Enbud Słupsk za odważną decyzję. Zapraszamy Was do wysłuchania
wywiadu jaki nagraliśmy podczas Maratonu Toruńskiego i cieszymy się, że opowiedziana historia to już przeszłość. Trzymamy kciuki za to aby Artur dobrze wykorzystał swoją szansę.
{google}-4757209712550821327{/google}
... a tu pełna relacja z pasjonującej walki na trasie Maratonu Toruńskiego. Niemiłosierny upał i zmieniająca się cały czas sytuacja na trasie...
{moscomment}